Cześć,
O tym, że uwielbiam markę Dove... wiecie na pewno, ponieważ ich kosmetyki bardzo często przewijają się zarówno na moim blogu, jak i na instagramie. Niemniej jednak — moja miłość nie dotyczy tylko fantastycznych produktów, ale i akcji tematycznych, które Dove organizuje zarówno dla dorosłych, jak i dla młodzieży. Dziś będzie o jednej z nich - Self-Esteem Project.
O tym, że uwielbiam markę Dove... wiecie na pewno, ponieważ ich kosmetyki bardzo często przewijają się zarówno na moim blogu, jak i na instagramie. Niemniej jednak — moja miłość nie dotyczy tylko fantastycznych produktów, ale i akcji tematycznych, które Dove organizuje zarówno dla dorosłych, jak i dla młodzieży. Dziś będzie o jednej z nich - Self-Esteem Project.
Ten nowy program Dove ma na celu budowanie pozytywnej samooceny wśród nastolatków, a co za tym idzie — umożliwienie im wykorzystania w pełni swojego potencjału. Zdajecie sobie sprawę z tego, że według badań aż 8/10 dziewcząt w wieku nastoletnim jest niezadowolona ze swojego wyglądu? Efekt niestety może być tylko jeden... dziewczyny wycofują się zarówno z życia rodzinnego, jak i społecznego, nie wyrażają swojego zdania, są zamknięte. Celem akcji jest wspieranie dzieci i młodzieży w budowaniu pozytywnej samooceny oraz przekonania o własnej, niezaprzeczalnej wartości! Dove pokazuje, że pewności siebie naprawdę można się nauczyć. Od 2004 r. marka dotarła do ponad 20 milionów młodych ludzi w aż 139 krajach!
Ostatnio zapytałam Was na instagramie o to, w jaki sposób wspominacie swój okres bycia nastolatką. Większość z Was odpisała, że nie czuła się wtedy zbyt atrakcyjna, problemy piętnowały również niemiłe zachowania ze strony najbliższego otoczenia. Szczerze mówiąc to moje odczucia są bardzo podobne i współczuję obecnym nastolatkom. Ciągłe dążenia do ideału, który tak naprawdę nie istnieje - mogą mocno dać w kość. Na szczęście Dove wychodzi naprzeciw i stara się, aby każda z nastolatek czuła się w swoim ciele po prostu dobrze.
Zmiana myślenia łatwą nie jest, ale nie jest również niemożliwą. To piękne, że firma oprócz tego, że tworzy naprawdę fajne kosmetyki, wychodzi również naprzeciw problemom współczesnych ludzi. Myślę, że gra jest warta świeczki nawet w momencie, gdy lepiej ze samą sobą poczuje się chociaż kilka dziewczyn. :)
---------------------------------------------------------------------------
Obserwuj mój:
*FACEBOOK- KLIK
*INSTAGRAM-KLIK
Ruda
Dokładnie, zmiana myślenia jest bardzo ważna
OdpowiedzUsuńDobra akcja :)
OdpowiedzUsuńBardzo przydatny i wartościowy program :)
OdpowiedzUsuńBardzo lubię markę Dove jeśli chodzi o balsamy i żele pod prysznic. Cieszę się, że nagłaśnia taką akcję :)
OdpowiedzUsuńLubię markę Dove :) Fajnie, że mają taki projekt. Fakt faktem też nie czułam się jakoś mocno atrakcyjna jako nastolatka - koledzy w gimnazjum nieźle dawali w kość i dokuczali :(
OdpowiedzUsuńBardzo fajna kampania! Taka z przesłaniem!
OdpowiedzUsuń